Min lilla lilla fis till Kevin. Kvilken bö...

Min lilla lilla fis till Kevin. Kvilken började med mys i soffan. Kevin fick vara uppe lite längre då det är helg, vi brukar mysa och kolla disney film. Så där lagom helg mys <3 sen därefter började kevin trotsa till tusen. Så där galen trots som han kan. Vi gick i Alf upp för sovdags var det ju. Kevin skrek och började slita/rycka i räcket vi har här uppe till trappen. Samtidigt håller vårat skåp på att rasa sönder så Robert håller i de. Jag rusar ner för att hämta hammare och spik. Kevin är fortfarande as sur, skriker och sliter. När jag nästan är uppe för trappen så går en av plankorna bort, Kevin rasar igenom men stoppas av båda armarna. Han blev hängades i bara armarna innan Robert snabbt han fram. Fy fan säger jag bara jag och Robert var helt skakis. Kevin rev upp stora riv sår på ryggen. En spik stod ju upp. Så röd och ekängen blev det :( . Kunde ha slutat i ambulans om inte måttet var så bra som de var så armarna tog imot honom. Så vi sover inte ännu här hemma, Robert har lagar räcket. Och jag o Kevin har läst en lång saga. Men nu verkar det som om Robert borrat klart. Olyckan kan vara framme fortare än man tror , och på ställen man minnst kunde ana. Min stackars lilla Kevin <3 HOppas att ryggen ser bra ut i morgon. Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0